REALIZACJE

Jarmark Świąteczny w Lublinie,19-23 grudnia 2015r. , CH Plaza

wynajem galerii lublinZapraszamy do Lublina na Jarmark Świąteczny w galerii Plaza gdzie na naszych stoiskach będzie można zakupić produkty świąteczne.

Jarmark Świąteczny w Lublinie,19-23 grudnia 2015r. , Krakowskie Przedmieście

wynajem kabli lublinDeptak w Lublinie – plenerowy jarmark świąteczny gdzie na naszych 25 stoiskach można zakupić produkty świąteczne.

Jarmark Świąteczny w Warszawie, 16-17 grudnia 2015r. Poleczki Bussines Park

wynajem szopki warszawaJarmark Świąteczny – kolejny raz będzie naszych 10 domków, a także grzane wino (bezalkoholowe), strucel jabłkowy na ciepło, wystawa szopek krakowskich.

Jarmark Świąteczny w Krakowie, 12-20 grudnia 2015r. Kraków, Nowa Huta

wynajem sceny krakówZapraszamy do Krakowa na jarmark świąteczny gdzie będzie naszych 16 domków z dekoracjami świątecznymi, a także pokazy rzeźbienia w lodzie – ICE SHOW

Komputronik Gaming Arena | Lublin 12-13.12.2015r.

wynajem stołów lublinTak bawiliśmy się na turnieju gamingowym w Lublinie! Zapewnialiśmy: nagłośnienie, scenę , podesty, oświetlenie, wydruki banerów, stoły.

Jarmark Świąteczny w Jastrzębiu Zdrój, 11-13 grudnia 2015r.

wynajem elektryki jastrzębie zdrójJastrzębia Zdrój – jarmark świąteczny 25 domków z dekoracjami świątecznymi, sanie mikołaja z reniferem, scena, karuzela.

Festiwal Edukacyjno-Promocyjny Kwaszeniaki i Kiszeniaki – 5.12.2015r. – Krzczonów

wynajem stołów krzczonówOrganizowaliśmy całą imprezę: scena, nagłośnienie, pokazy, degustacje, namioty, agregat, okablowanie, dekoracje, ochrona, zaplecze sanitarne etc.

Wynajem krzeseł na event – Strefa ekonomiczna Felin – Lublin 24.11.2015r.

wynajem krzesło lublinOrganizujemy całe duże imprezy, ale chętnie wypożyczymy też 200 krzeseł na event. Posiadamy ponad 400 krzeseł, wszystkie czarne, rozkładane, lekkie.

IX Eko Festyn z rolnictwem i przetwórstwem żywności ekologicznej – Lublin 22.11.2015r.

wynajem agregatu lublinOrganizacja techniczna Eko festynu: 50 domków handlowych, scena, nagłośnienie, agregat, okablowanie i ochrona

Akcja promocyjna dla CH Plaza – 14.10.2015r.

wynajem hostess lublinAkcja promocyjna dla Ch Plaza skierowana do lubelskich studentów. Hostessy rozdawały płócienne torby wraz z najnowszym katalogiem galerii.

Kiermasz Regionalny w CHR Plaza – 24-26.09.2015

organizator kiermasz wielkanocnych Zapraszamy do CHR Plaza w Lublinie na kiermasz żywności regionalnej. Jesteśmy organizatorem cyklicznego eventu w formie jarmarku produktów regionalnych, zabezpieczamy stoiska, prąd, promocję i wystawców.

XII Lubelski Festiwal Nauki na Arena Lublin – 20.09.2015r.

wynajem sceny lublinPodczas tegorocznego Festiwalu Nauki odpowiadaliśmy za obsługę elektro – techniczną imprezy – ok. 50 punktów poboru prądu oraz dostarczenie , montaż, demontaż 360 krzeseł

Święto Chleba w Lublinie – 13.09.2015r.

wynajem agregatu lublinŚwięto Chleba w lubelskim skansenie , zakres działań :
– wynajem namiotów – montaż demontaż
– wynajem sceny
– obsługę elektro-techniczną
– nagłośnienie
– zapewnienie agregatu i elektryka

Targi Zajęć Pozalekcyjnych w CHR Lublin Plaza, 11-13 września 2015 r.

organizator zajęć dla dzieciTargi Zajęć Pozalekcyjnych dają Państwu możliwość aktywnej prezentacji usług wśród wszystkich klientów CHR Lublin Plaza, którzy pragną rozwijać pasje i zainteresowania swoich dzieci. Dostęp do różnych propozycji i okazja przeglądu ofert w jednym miejscu, przyciąga tłumy zainteresowanych rodziców i ich dzieci.

Koncert na zamku w Lublinie – 11.09.2015r.

wynajem ławek do siedzeniaW ramach koncertu zespołu Bracia na zamku w Lublinie zapewnialiśmy miejsca siedzące – 60 ławek. 400 miejsc siedzących wraz z montażem i demontażem po koncercie.

Jarmark Jagielloński w Lublinie – 14-16.08.2015r.

wynajem stołów lublinKolejny raz obsługiwaliśmy dla Warsztatów Kultury w Lublinie Jarmark Jagieloński, tym razem:
– postawiliśmy 50 drewnianych domków handlowych
– 80 namiotów
– 300 krzeseł
– 60 stołów
– zabezpieczyliśmy prąd na 100 stoiskach
– zabezpieczyliśmy obsługę techniczną imprezy

Festiwal Kulinariów i Sztuki Ludowej w Kraśniku – 5.07.2015r.

wynajem sceny kraśnik width=Podczas Festiwalu Kulinariów i Sztuki Ludowej w Kraśniku zapewnialiśmy 20 domków handlowych.

Dodatkowo odpowiadaliśmy za podłączenie prądu, nadzór elektryka i wynajem krzeseł.

LGD Ciechanów – Festyn Produktu Lokalnego – wynajem namiotów – 26.06.2015r.

wynajem krzeseł ciechanówNa zlecenie LGD w Ciechanowie organizowaliśmy podczas festynu Produktu Lokalnego stoiska wystawiennicze wyposażone w namioty, stoły i krzesła.

Opolskie Targi Organizacji Pozarządowych – 20.06.2015r.

wynajem nagłośnienie opolePodczas Opolskich Targów Organizacji Pozarządowych odpowiadaliśmy za stoiska dla wystawców w formie 20 namiotów i stołów wraz z krzesłami, montaż demontaż sceny wraz z nagłośnieniem i zapewnieniem prądu.

Lubelskie Smaki – konkurs kulinarny dla szkół i profesjonalistów 19 czerwca 2015 Zamek w Lublinie

organizator kiermasz wielkanocnychw bieżącym roku organizowaliśmy „Lubelskie Smaki – konkurs kulinarny dla szkół i profesjonalistów” .

Zabezpieczaliśmy podczas plenerowego eventu stanowiska do pracy – stoły, piekarniki, kuchenki, namioty, scenę, nagłośnienie, konferansjera.

Lubelski Kiermasz Turystyczny – 13-14 czerwca 2015 r.

wynajem kabli elektrycznych lublinNa szaleństwo świątecznych zakupów polecamy Kiermasz Wielkanocny w CH Lublin Plaza przy ul. Lipowej 13. Zapraszamy do skorzystania z szerokiej oferty produktów regionalnych. Jak zawsze, czekają na Was pyszne, ekologiczne wędliny, chleby na zakwasie, włoskie wermuty i prosecco, sery zagrodowe, wędzone ryby, razowa szarlotka, makowce i mazurki, zioła i oleje. Z nowości, z przyjemnością zapowiadamy piróg biłgorajski oraz oryginalne chałwy z Grecji

II Targi Pszczelarzy i Rzemiosła Pszczelarskiego, Pszczela Wola, 24.05.2015r.

organizator evetów w lublinieII Targi Pszczelarzy i Rzemiosła Pszczelarskiego, Pszczela Wola, 24.05.2015r.
X lubelskie Miodobranie
XV Europejskie Spotkanie Młodych Pszczelarzy
Dodatkowo: pokazy jeździeckie, wystawy, kiermasz, degustacje

VIII EKO Festyn w Lublinie, Plac Zamkowy, 24.05.2015r.

wynajem nagłośnienia lublin50 wystawców prezentowało ekologiczne wyroby z naszego regiony, dodatkowo odbył się atrakcje w postaci konkursów i występów na scenie – zespół Jawor, Szczebrzeszyńska Kapela Podwórkowa. Zakres naszych działań: montaż demontaż infrastruktury – domki handlowe, scena, nagłośnienie, agregat prądotwórczy, kable siłowe oraz obsługa techniczna i ochrona imprezy.

Święto Wina Janowiec nad Wisłą, sobota, 23.05.2015

wynajem sceny janowiecZapraszamy do Janowca nad Wisła na Święto Wina oraz Jarmark Janowiecki, degustacja kuchni regionalnej, występy kapel i zespołów ludowych, prelekcje na temat miejscowego wina i winnic regionu MPW.

W br. organizowaliśmy stosika dla winiarzy i Jarmark Janowiecki

Plac targowy podczas Pikniku „Poznaj Dobrą Żywność”. 16 maja, Warszawa – ogrody SGGW

organizator eventu warszawaPlac targowy naszego autorstwa podczas pikniku „Poznaj Zdrową Żywność”, organizowanego przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Bazarek z udziałem wystawców z poszczególnych województw, odwiedził Prezydent Bronisław Komorowski wraz z małżonką Anną Komorowską oraz Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Marek Sawicki. Plac targowy zorganizowany został w formie otwartej hali z przezroczystym dachem, drewnianymi straganami, regałem ekspozycyjnym w formie drewnianej piramidy oraz stojakami na skrzynki z owocami i warzywami.

Mistrzostwa polski w Snookerze – 16-19.04.2015r. – Lublin

organizator kiermasz wielkanocnychZapraszamy na XXII Otwarte Mistrzostwa Polski w Snookerze i XXIII Mistrzostwa Kobiet w Snookerze do Lublina w dniach 16-19 kwietnia 2015r. do galerii Olimp.
Zapewniamy technikę imprezy: podesty sceniczne z barierkami dla widowni oraz krzesła

Kiermasz Wielkanocny w CH Lublin Plaza 31.03-3.04.2015r.

organizator kiermasz wielkanocnychNa szaleństwo świątecznych zakupów polecamy Kiermasz Wielkanocny w CH Lublin Plaza przy ul. Lipowej 13. Zapraszamy do skorzystania z szerokiej oferty produktów regionalnych. Jak zawsze, czekają na Was pyszne, ekologiczne wędliny, chleby na zakwasie, włoskie wermuty i prosecco, sery zagrodowe, wędzone ryby, razowa szarlotka, makowce i mazurki, zioła i oleje. Z nowości, z przyjemnością zapowiadamy piróg biłgorajski oraz oryginalne chałwy z Grecji

Lubelski Kiermasz Wielkanocny – 29.03-3.04.2015r.

wynajem drewnianych domków lublinW wiosennym nastroju zapraszamy na Lubelski Kiermasz Wielkanocny.

Już w najbliższą niedzielę (29 marca) na lubelskim deptaku będzie można znaleźć nasze stoiska z szeroką ofertą produktów regionalnych i rękodzieła.

Kiermasz Wielkanocny w Skansenie – Lublin 29.03.2015r.

wynajem stołów i krzeseł lublinNiedziela Palmowa, to dzień w którym po poświęceniu palm, mamy ochotę udać się na wiosenny spacer.

Nie bez powodu wybraliśmy tą datę, ponieważ to także kilka dni przed Świętami Wielkanocnymi, do których przygotowujemy się robiąc pisanki, piekąc ciasta i spędzając wiele godzin w kuchni, z której zapachy rozchodzą się po całym domu.

I Jarmark Wielkanocny – Jastrzębie Zdrój 27-29.03.2015r.

wynajem drewnianych domków jastrzębie zdrójW ostatni przedświąteczny weekend, czyli od 27 do 29 marca na parkingu przed Miejskim Ośrodkiem Kultury odbył się Jarmark Wielkanocny.

Na zwiedzających czekały artykuły tradycyjne i regionalne. Natomiast na scenie przed MOK-iem wystąpiły zespoły folklorystyczne z Jastrzębia-Zdroju oraz miast partnerskich. Dla dzieci oraz dorosłych przygotowane zostały ciekawe warsztaty rękodzieła artystycznego.

Dzień Kobiet w CH Lublin Plaza – 8.03.2015r.

organizator dzień kobietZapraszamy na Festiwal Piękna do Plazy! Stoiska z poradami kosmetycznymi, manicure, makijaż i piękna bielizna. Do tego słodki poczęstunek i kwiat dla Pań, a także Kącik dla dzieci z malowaniem buziek. To wszystko w wiosennej oprawie przygotowanej przez Latające Jarmarki. Zapraszamy od 12 do 18. Do zobaczenia w Plazie.

Smyk Megastore – spotkanie z mamami – 24.02.2015r.

organizator kiermasz wielkanocnychSmyk Megastore oferuje najszerszy w Polsce wybór wózków, fotelików samochodowych, huśtawek, leżaczków, łóżeczek dla dzieci oraz krzesełek do karmienia. Jest też prawdziwym domem dziecięcej mody z ogromnym wyborem ubrań i obuwia.

24 lutego odbyło się spotkanie z mamami na którym prezentowano najnowsze kolekcje.

Plac zabaw na ferie dla dzieci – CH Plaza – 4-10.2.2015r.

organizator kiermasz wielkanocnychKącik plastyczny, gry i zabawy tradycyjne, samochodziki dla dzieci oraz książki i gry planszowe dla maluchów.

Plac zabaw na miękkiej wykładzinie czynny jest w dni powszednie w godz. 11.00 -17.00, w weekend 12.00-18.00.

Jarmark Świąteczny w Poleczki Bussines Park – Warszawa 4-5.12.2014r.

Jarmark Świąteczny dla firmPodczas Jarmarku Świątecznego w Warszawie dodatkowo odbył się pokaz rzeźbienia w lodzie ICE SHOW. Wysyłaliśmy listy do Św. Mikołaja, który spełnił jedno życzenie.

PRASKI TARG na Placu Wileńskim w Warszawie – 9.11.2014r.

wynajem drewnianych domków warszawaWydarzenie ma na celu przywołanie wyjątkowego klimatu minionych czasów, odnoszącego się bezpośrednio do praskich tradycji, związanych ze sztuka, rękodziełem i handlem oraz prezentację współcześnie zachodzących przemian Naszej Dzielnicy, które są możliwe między innymi dzięki budowie nowoczesnej infrastruktury.

7 festyn ekologiczny – 11.10.2014r

wynajem drewnianych domkówW br. po raz pierwszy braliśmy udział w organizacji 7-go Festynu Ekologicznego w Lublinie. Odpowiadaliśmy za organizację techniczną całej imprezy: 43 domki handlowe, scena, agregat wraz z infrastrukturą elektryczną, obsługa techniczna i elektryczna oraz nagłośnienie imprezy.

70-cio lecie Muzeum Zamoyskich w Kozłówce – 18.09.2014r.

światło na budynkuW ramach obchodów 70-cio lecia Muzeum Zamoyskich w Kozłówce odpowiadaliśmy za oświetlenie fasad Pałacu w Kozłówce, ścieżek z przejściami dla zaproszonych gości i obsługę multimediów w postaci ekranu bezszwowego, monitorów i transmisji na żywo.

50 lat Mostostalu – 7.09.2014r.

światło na budynkuW ramach obchodów 50-cio lecia firmy Mostostal odpowiadaliśmy za realizację oświetlenia fasad zamku w Janowcu wraz zapewnieniem okablowania prądowego dla namiotów gastronomicznych i zapewnieniem namiotów na imprezę.

Targi Zajęć Pozalekcyjnych w CH Plaza – 5-7.09.2014r.

zajęcia dla dzieciTargi Zajęć Pozalekcyjnych w Centrum Handlowego Plaza Lublin. W trakcie targów odbywały się pokazy szkół tańca, doświadczenia chemiczne i konkursy gier logicznych na scenie.

Świętomięs Polski 2014 – 30-31.08.2014

wynajem hal namiotowychTegoroczny „Świętomięs Polski” zawita do Lublina. Wielka to radość dla mieszkańców tego pięknego miasta, bo impreza niesie ze sobą nie tylko smaczne dania mięsne ale dużo radości i zabawy, pokaz ów sportowych i występów artystycznych.

Jarmark Jagieloński w Lublinie – 14-17.08.2014r.

wynajem namiotów ekspresowychWzorem lat ubiegłych realizowaliśmy obsługę techniczną Jarmarku Jagielońskiego w Lublinie m.in wynajem 40 domków handlowych i namiotów handlowych, infrastruktura elektryczna, stoły, krzesła i inne.

Fort Festiwal Przemyśl – 8-10.8.2014r.

wynajem namiotów przemyślFort Festiwal Przemyśl to impreza promujące tradycje kulinarne i rękodzielnicze pogranicza Polsko Ukraińskiego. Trzy dniowy jarmark na Rynku w Przemyślu prezentował się okazale – 40 wystawców prezentowało swoje wyroby, prowadziło warsztaty i pokazy na scenie.

Rekonstrukcja odbicia Twierdzy Przemyśl – 2.8.2014r.

wynajem krzesełPonad 8 tys. widzów obejrzało sobotnią rekonstrukcję odbicia Twierdzy Przemyśl. Widowisko odbyło się w Forcie X Orzechowce w Ujkowicach w gm. wiejskiej Przemyśl. Tutaj 100 lat temu faktycznie miały miejsce walki, jedne z najcięższych w twierdzy.

Kolorowy Dzień Dziecka w Lublin Plaza – 1.06.2014r.

dzień dziecka organizacja imprezyAtrakcje dla najmłodszych: dmuchany plac zabaw, zabawy integracyjne i zręcznościowe, sztuczki cyrkowe, malowanie buziek, chodzenie na szczudłach, balonowe zoo, kącik dla malucha oraz atrakcje i zabawy dla całej rodziny

Święto Wina na Zamku w Janowcu nad Wisłą, Jarmark Janowiecki 24 maja 2014r.

wynajem namiotów ekspresowychZapraszamy na Święto Wina 24 maja 2014r. do Zamku w Janowcu. Święto Wina odbywa się na dziedzińcu zamku. Przed wejściem na zamek odbywać się będzie Jarmark Janowiecki z wystawcami przedstawiającymi produkty regionalne.

Kratownica sceniczna na wejście przed meczem MKS Selgros Lublin – 26-27.04.2014r.

wynajem kratownicy scenicznejPrzed meczem MKS Selgros Lublin – Pogoń Baltica Szczecin postawiliśmy kratownicę sceniczną wraz z oświetleniem – światła, stroboskopy dym, przez którą wchodziły zawodniczki.

Poznaj Smaki Wielkanocy – akcja prosprzedażowa – 15-18.04.2014r.

świateczna akcja prosprzedażowaDla wszystkich, którzy odwiedzili Lublin Plaza w dniach 15-18 kwietnia i dokonali zakupów na kwotę min. 50 zł przygotowaliśmy 2000 świątecznych upominków – babeczki wielkanocne i książeczki z przepisami wielkanocnymi.

Lubelski Kiermasz Wielkanocny – 15-18 kwietnia 2014r.

wynajem domków na kiermasz świątecznyZapraszamy na Lubelski Kiermasz Wielkanocny, który odbędzie się w dniach 15-18 kwietnia br., na deptaku w Lublinie. W zawiązku z realizacją przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego programu „Marka Regionalna „Lubelskie” narzędziem promocji gospodarczej regionu”,

Kiermasz Wielkanocny w Galerii Twierdza Zamość – 10-13.04.2014

wynajem domków na jarmark świątecznyNa odwiedzających Jarmark czekali wystawcy prezentujący najróżniejsze wyroby. Prawdziwi znawcy polskiej tradycji świątecznej oraz producenci unikalnych, pod względem smaku i jakości, regionalnych specjałów zaprezentowali na stoiskach z tradycyjną, żywnością: wędliny, ciasta, sery, miody oraz produkty pozwalające przygotować smaczne świąteczne potrawy w domu.

Kiermasz Wielkanocny w Poleczki Busines Park w Warszawie – 10-11.04.2014r.

wynajem domków na jarmark świątecznyWydarzenie „Wielkanocne Tradycje” ma na celu zachęcenie ludzi do celebrowania świąt i tradycji z nimi związanych. Degustacja białego barszczu, prezentacja palm i pisanek oraz pokaz wielkanocnych dekoracji, to tylko niektóre z zaplanowanych atrakcji, którym towarzyszyć będzie Kiermasz Wielkanocny z ofertą produktów regionalnych oraz rękodzieła.

Event na Dzień Kobiet w CH Plaza – 8.03.2014r.

Event na Dzień KobietEvent Dzień Kobiet w Centrum Handlowego Plaza w Lublinie. W strefie piękna zorganizowaliśmy miejsca dla: make-up, manicure czy fryzur, a także porady specjalistów, zabiegi pielęgnacyjne, dopasowane stylizacje i kwieciste prezenty.

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w Lublinie w CH Plaza – 12.01.2014r.

WOŚP w LublinieW dniu 12 stycznia 2014 roku, w godzinach od 13:00 do 18:00 odbyła się w Galerii Handlowej Lublin Plaza „Kilometrowa Orkiestra Świątecznej Pomocy”, gadżety od sponsorów i koszulki dla uczestników oraz 20 zł które przeznaczono na rzecz 22 finału WOŚP. W trakcie imprezy udało się przebiec 160 kilometrów!!!

KIERMASZ ŚWIĄTECZNY W ZAMOŚCIU – 20-22 grudnia – Galeria Twierdza

KIERMASZ ŚWIĄTECZNY W ZAMOŚCIUZorganizowaliśmy przedświąteczne zakupy na kiermaszu w Galerii Twierdza w Zamościu w dniach 20-22 grudnia 2013r. Zaproponowaliśmy duży wybór rękodzieła – biżuteria, świąteczne stroiki, rzeźby itp., a także stoiska z pysznościami – ciasta, wędliny, chleby, piwa regionalne, piróg biłgorajski i wiele innych.

W trakcie imprezy odbywał się także koncert kolęd w wykonaniu zespołu Skaldowie.

LUBELSKI KIERMASZ BOŻONARODZENIOWY 17-20 grudnia 2013r.

LUBELSKI KIERMASZ BOŻONARODZENIOWYZapraszamy wszystkich smakoszy regionalnych przysmaków i amatorów ręcznych dzieł sztuki na Plac Łokietka i deptak na Krakowskim Przedmieściu. Specjalnie dla mieszkańców Lublina i wszystkich odwiedzających nasze miasto gości, stworzymy prawdziwy świąteczny jarmark na świeżym powietrzu – z żywymi choinkami, świątecznymi dekoracjami, pysznym jedzeniem i pomysłami na oryginalne prezenty. Czekamy na Was od wtorku do piątku, w godzinach 10-18. Do zobaczenia!

Świąteczny Kiermasz Regionalny w CH Plaza – 19-23.12.2013r.

>Świąteczny Kiermasz Regionalny w CH PlazaZapraszamy w dniach 19-23 grudnia do CH Plaza w Lublinie, na specjalne świąteczne wydanie kiermaszu regionalnego. Będzie duży wybór naturalnych produktów na świąteczny stół – ekologiczne wędliny z Roztocza i z Podlasia, pyszne ciasta, w tym ciężki od maku makowiec z Ejszeryszek i trochę smaków świata – włoskie sery i oliwy, wina z różnych kontynentów, jadalne kasztany. Dla tych, co nie lubą lepić polecam pierogi z Lubelskiej Spiżarki – niespotykane połączenia smaków w oryginalnych farszach (np. meksykańskie!), ale też tradycyjne z grzybami i kapustą. Ślinka leci?

EkoBrama – jarmark przy Giełdzie Staroci w Lublinie – co miesiąc

Konkurs kulinarny Lubelskie SmakiZapraszam Państwa do udziału w comiesięcznym jarmarku pn. EkoBrama, który odbywa się w ostatnią niedzielę miesiąca, przed Bramą Krakowską w Lublinie, w godzinach 8.00-17.00. Jarmark towarzyszy Giełdzie Staroci, która w każdą ostatnią niedzielę miesiąca gości na Starym Mieście.

EkoBrama obejmuje 6 domków wystawienniczych z ofertą produktów regionalnych (miody, wędliny, sery, chleby, ciasta, oscypki).

Otwarcie piekarni EUROPIEK w Specjalnej Strefie Ekonomicznej w Lublinie – 6.12.2013r.

Konkurs kulinarny Lubelskie SmakiW ramach otwarcia nowej piekarni EUROPIEK w Lublinie – specjalna strefa ekonomiczna odpowiadaliśmy za technikę estradową:
– podest sceniczny 18m, wraz z ramką sceniczną i oświetleniem
– oprawę oświetleniową sali bankietowej
– ogrzewanie hali produkcyjnej przerobionej na bankietową – 400m i 20 m wysokości
– oprawę oświetleniowa linii produkcyjnej

JARMARK ŚWIĄTECZNY W POLECZKI BUSINESS PARK – 5-6.12.2013r.

Konkurs kulinarny Lubelskie SmakiJarmark Świąteczny przygotowany na zlecenie Klienta. Udało nam się stworzyć prawdziwą świąteczną atmosferę i klimat bożonarodzeniowego jarmarku. Były kolorowe stoiska z ofertą produktów regionalnych i rękodziełem. Na gości czekał gorący grzaniec przygotowany przez restaurację Koncertowa z Lublina, oczywiście na bazie naszej lokalnej Perły Miodowej :) Do tego świąteczne rogaliki wg przepisu prosto z Austrii. Atmosferę podkręcał Mikołaj i świąteczne dźwięki w tle. Dziękujemy wszystkim wystawcom, którzy z nami byli – bez Was kiermasz nie miałby tego klimatu :) Jedynie 5-metrowa żywa choinka nie dała rady i po pierwszym dniu uległa sile huraganu… Ksawery położył ją razem z 300-kilowym stojakiem.

Zamojski Kiermasz Regionalny w Galerii Handlowej Twierdza i Festiwal Kultury Ukraińskiej – 8-10 listopada 2013r.

Konkurs kulinarny Lubelskie Smaki W organizowanym przez nas kiermaszu, który odbył się w dniach 8-10 listopada br., w galerii handlowej Twierdza w Zamościu wzięło udział 30 wystawców. Kiermasz towarzyszył imprezie pn. „Festiwal kultury ukraińskiej”, podczas której odbywały się warsztaty rękodzieła – ukraińskie lalki motanki, pokazy kulinarne z degustacjami tradycyjnych potraw kuchni ukraińskiej oraz występy artystyczne zespołów ludowych z Przemyśla na scenie.

Otwarcie Centrum Kultury w Lublinie 20.09.2013r.

Otwarcie Centrum Kultury w LublinieW inauguracji otwarcia Centrum Kultury wzięła udział Pierwsza Dama RP, Anna Komorowska ,a także Prezydent Miasta Lublin Krzysztof Żuk. Głównym wydarzeniem wieczoru był koncert Tie Break z Michałem Urbaniakiem, a także zwiedzanie wyremontowanego budynku z nowo otwartymi wystawami. W ramach otwarcia Centrum Kultury przy ul. Peowiaków w Lublinie zapewnialiśmy 200 krzeseł w jednolitym czarnym kolorze na potrzeby otwarcia imprezy wraz z transportem, montażem i demontażem.

Festiwal Partnerstwa Miast we Lwowie – 14-15.09.2013r.

Festiwal Partnerstwa Miast we LwowieW dniach 14-15.09.2013 r. na scenie letniej ustawionej na Rynku lwowskiej starówki wystąpiły zespoły polskie reprezentujące polskie miasta i województwa partnerskie Lwowa i obwodu lwowskiego, a także zespoły ukraińskie ze Lwowa. Swoje wizytówki kulturalne zaprezentowali m.in. Kraków, Lublin, Przemyśl, Wrocław oraz województwa lubelskie, małopolskie, podkarpackie, śląskie i warmińsko-mazurskie.

W ramach II festiwalu Partnerstwa miast odpowiadaliśmy za realizację stoiska województwa lubelskiego – projekt fotografii na żywo.

XV Lubelskie Święto Chleba – 8.09.2013r.

XV Lubelskie Święto ChlebaXV Lubelskie Święto Chleba odbyło się w gościnnych plenerach skansenu Muzeum Wsi Lubelskiej. Większość stoisk i atrakcji został umieszczona na terenie nowej ekspozycji pt. „Miasteczko Prowincjonalne”. W tych przestrzeniach, nawiązujących do tradycji, bardzo ważnej dla lubelskich rzemieślników piekarstwa, chleb, bułeczki, rogale i słynne lubelskie cebularze nabiorą podwójnie dobrego smaku.

Konkurs kulinarny Lubelskie Smaki – 6-7.09.2013r.

Konkurs kulinarny Lubelskie SmakiOryginalne potrawy z regionu, przygotowane przez profesjonalistów – zawodowych kucharzy oraz adeptów kulinarnej sztuki ze szkół gastronomicznych, były oceniane w konkursie „Lubelskie Smaki”. 10ta edycja konkursu, znanego wcześniej jako „Smaki Lubelszczyzny”, odbyła się w dniach 6 i 7 września 2013 r., na dziedzińcu Zamku Lubelskiego. Rywalizacja miała charakter publicznej prezentacji, a dzięki lokalizacji na Zamku Lubelskim mógł ją śledzić każdy zainteresowany. Warto podkreślić, że konkurs ma ciekawy program imprez towarzyszących o charakterze kulinarnym, kulturalnym i promocyjnym, m.in. mistrzowskie pokazy i szkolenia dla uczestników oraz dla publiczności.

Europejski Festiwal Smaku 5-8.09.2013r.

Europejski Festiwal Smaku w LubliniePodczas 5tej jubileuszowej edycji Europejskiego Festiwalu Smaku, która odbyła się w Lublinie na Starym Mieście w dniach 5-8 września 2013 odpowiadaliśmy za:
– wynajem, transport, montaż i demontaż infrastruktury wystawowej – drewniane domki handlowe na Jarmarku św. Jacka
– zapewnienie trzech przyłączy prądu – scena na Placu po Farze 120KvA, Jarmark św. Jacka 40KvA, błonia 60 KvA
– obsługa elektryka podczas całej imprezy
– wynajem i rozprowadzanie kabli siłowych: 5x35m do sceny – 70 metrów, ok. 500m kabli siłowych 5x4mm do domków handlowych, wynajem najazdów kablowych

Jarmark Jagielloński w Lublinie – 14-17.08.2013r.

Jarmark Jagielloński w LublinieJarmark Jagielloński to Sztuka i rzemiosło tradycyjne reprezentowane przez twórców ludowych z Polski, Ukrainy, Białorusi, Słowacji i Litwy, koncerty muzyki tradycyjnej i inspirującej się nią muzyki folkowej, warsztaty edukacyjne dla dzieci i dorosłych, wystawy, pokazy, a wszystko na uliczkach Starego Miasta w Lublinie, gdzie mury kamienic niejedną historię zasłyszały, niejedną kryją legendę i tajemnicę, a wszystko obserwuje złoty kogucik z Wieży Trynitarskiej.

Planeta Lublin – Lwów – Brześć – 29.06.2013r.

planeta lublin brześć LwówPlaneta Lublin – Lwów – Brześć obejmowała trzy wydarzenia kulturalne w trzech miastach i trzech krajach – Polska, Białoruś i Ukraina. Odpowiadaliśmy za obsługę techniczną zaplecza dla artystów , warsztatowiczów i sprzedawców na kiermaszach. Stawialiśmy namioty szybko rozkładalne, zapewnialiśmy prąd, catering i transport sprzętu.
Terminy wydarzeń:
Lublin – Polska – 29.06.2013
Brześć – Białoruś – 27.07.2013
Lwów – Ukraina – 24.08.2013

Festiwal kapel i śpiewaków ludowych w Kazimierzu Dolnym jarmark produktów regionalnych – 27-30 czerwca 2013r.

Magiczny ogródPodczas Festiwalu kapel i śpiewaków ludowych w Kazimierzu Dolnym zapewniliśmy infrastrukturę wystawienniczą w postaci 16 drewnianych domków handlowych. Podczas trzydniowej imprezy prezentowali się w nich twórcy ludowi ze Stowarzyszenia Twórców Ludowych, a także można było skosztować regionalnych przysmaków – wędliny, sery, pierogi, kwas chlebowy, ciasta, pieczywo czy przyprawy.W ramach zapewnienia bezpieczeństwa infrastruktury zapewniliśmy prąd, najazdy kablowe i zabezpieczyliśmy domki w gaśnice.

Warsztaty pn. „Magiczny ogród” w CH Plaza – 22 czerwca 2013r.

Magiczny ogródWarsztaty pn. „Magiczny ogród” odbyły się w sobotę 22 czerwca w Centrum Handlowym Plaza w Lublinie przy ul. Lipowej. Zapewniliśmy podczas imprezy podest sceniczny i nagłośnienie, prowadzących imprezę i konferansjera, obsługę techniczną i materiały do warsztatów.

Warsztaty z kwiatami w roli głównej poprowadzili doświadczeni floryści – Magda i Darek Rutkowscy – członkowie Stowarzyszenia Florystów Polskich, promującego florystykę i kulturę wręczania kwiatów.

Lubelski Kiermasz Regionalny w CH Plaza – 29 maja 2013r.

NOC KULTURY W LUBLINIEZorganizowaliśmy Lubelskie Kiermasze Regionalne, które będziemy organizować w Centrum Handlowo-Rozrywkowym Plaza w centrum Lublina.

Na parterze galerii prezentujemy 16 stoisk -producentów produktów regionalnych oraz twórców ludowych i rękodzielników.

Planujemy łącznie 5 kiermaszów , obejmujących terminy do końca 2013 roku.

NOC KULTURY W LUBLINIE – 8.06.2013r.

NOC KULTURY W LUBLINIEW ramach lubelskiej Nocy Kultury byliśmy odpowiedzialni za obsługę techniczną 26 wydarzeń od Mostu Kultury, poprzez Zamek Lubelski, Stare miasto z Placem po Farze, Trybunałem, Placem Rybnym, poprzez Plac Łokietka aż do Placu Litewskiego.

Zamek Lubelski – wynajem i rozstawienie 100 krzeseł na koncert, przygotowanie garderób wraz z prądem ,wodą i cateringiem – soki, herbata, kawa, a także rozstawienie namiotów przed wejściem na zamek i balonów reklamowych wraz z zapewnieniem przyłączy prądu.

III PARADA ROWEROWA Lublin-Nałęczów – 25.05.2013r.

III PARADA ROWEROWA Lublin-NałęczówIII PARADA ROWEROWA Lublin-Nałęczów – rodzinna impreza rekreacyjno-turystyczna promująca szlaki rowerowe Lubelszczyzny oraz walory turystyczne województwa lubelskiego.

Na imprezie odpowiedzialni byliśmy za nagłośnienie eventu na Placu Łokietka w Lublinie – głośniki, mikrofony.

EkoBrama – kiermasz produktów regionalnych przy Giełdzie Staroci w Lublinie – ostatnia niedziela każdego miesiąca

koncert zespołu Kapela ze wsi WarszawaJarmark pn. EkoBrama, odbywa się co miesiąc przed Bramą Krakowską w Lublinie, w godzinach 8.00-17.00.Kiermasz produktów regionalnych towarzyszy Lubelskiej Giełdzie Staroci, która gości na Starym Mieście. EkoBrama obejmuje 6 domków handlowych / wystawienniczych z ofertą produktów regionalnych (miody, wędliny, sery, pieczywo, ciasta …).

Popularność Giełdy Staroci zapewnia klientów również naszym Wystawcom. Planujemy kontynuować projekt przez cały sezon.

IV Lubelski Kiermasz Turystyczny + koncert zespołu Kapela ze wsi Warszawa – 26-28 maja 2013 r.

koncert zespołu Kapela ze wsi WarszawaIV Lubelski Kiermasz Turystyczny organizowany przez Lubelska Regionalną Organizację Turystyczną odbył się w dniach 26-28 kwietnia 2013 r. na Starym Mieście w Lublinie.

Obsługiwaliśmy jedną z największych imprez o charakterze turystycznym i promocyjnym w województwie lubelskim.

W piątek 26-go kwietnia na Placu po Farze wystąpił na scenie zespół Kapela ze wsi Warszawa.

WIELKANOCNE TRADYCJE”W CENTRUM HANDOWO-ROZRYWKOWYM PLAZA W LUBLINIE – 21-24 kwietnia 2013 r.

W dniach 21-24 br. marca w Centrum Handlowo-Rozrywkowym Plaza w Lublinie, zorganizowaliśmy Lubelski Kiermasz Wielkanocny z ofertą produktów regionalnych (ekologiczne wędliny, sery podpuszczkowe, wiejskie chleby na zakwasie, miody z własnej pasieki, makowce, sękacze i wiele innych) oraz świątecznego rękodzieła (palmy, pisanki, stroiki..).

Smaki Lubelszczyzny 2012 w Centrum Handlowym Plaza – 15 grudnia 2012r.

W zmaganiach kulinarnych brało udział osiem zespołów ze szkół gastronomicznych, w większości z terenu Lubelszczyzny, ale też m.in. z Garwolina i Gniezna.

W ramach realizacji konkursu Smaki Lubelszczyzny odpowiadaliśmy za przygotowanie sceny wraz z promocją urzędu marszałkowskiego, zapewnienie nagłośnienia eventu i koncertu, przygotowanie materiałów promocyjnych, zapewnienie czterech przyłączy prądu trójfazowego i gniazd elektrycznych na evencie wraz z doprowadzeniem prądu do pieców konwekcyjno parowych i elektrycznych kuchenek

Festiwal Polskich Partnerów Lwowa – 15-16 września 2012 r.

Podczas Festiwalu przeprowadzone zostały działania promujące walory Województwa Lubelskiego. Przez dwa dni na Rynku Starego Miasta we Lwowie na gości Festiwalu czekało stoisko wystawiennicze naszego regionu, na którym eksponowane było logo promujące Województwo Lubelskiego oraz zdjęcia reklamowe z kampanii „Lubelskie. Smakuj życie!”

XIV Lubelskie Święto Chleba – 9.09.2012r.

IV Ogólnopolskie Święto Chleba to wielkie wyróżnienie – nie tylko dla piekarzy z koła Region Lubelszczyzna , ale także dla całego środowiska rzemieślniczego zrzeszonego w Cechu Rzemiosł Spożywczych oraz innych cechach przy Izbie Rzemiosła i Przedsiębiorczości w Lublinie. Święto Chleba było doskonałą okazją do promocji Lublina i Lubelszczyzny. Udział potwierdziło kilkudziesięciu wystawców z branży piekarniczej z regionu, Polski i z zagranicy. Impreza nie ograniczała się do kilkugodzinnego wydarzenia, a była sumą wielu inicjatyw, które będą miały swój finał 9 września, na Placu Zamkowym i w wydzielonych miejscach Starego Miasta w Lublinie.

Zaułek win i serów na Europejskim Festiwalu Smaku w Lublinie – 9 września 2012 r.

Na Placu przed Teatrem Andersena w drugim dniu festiwalu zorganizowaliśmy spotkanie artystów serów zagrodowych z naszego regionu oraz winiarzy z Małopolskiego Przełomu Wisły. Przygotowaliśmy dla nich stoiska wraz z zapleczem sanitarnym.

Wioska LGD podczas Dożynek Powiatowych w Radawcu – 2 września 2012r.

W ramach dożynek powiatowych w Radawcu dla Lokalnej Grupy Działania „Kraina wokół Lublina” postawiliśmy część naszej infrastruktury – 8 doków wystawowych wraz z zapleczem sanitarnym.

Jarmark Jagielloński – zdjęcia – 17-19 sierpnia 2012 Stare Miasto w Lublinie

Zdjęcia z Jarmarku Jagielońskiego w Lublinie w którym zapewniamy infrastrukturę wystawienniczą i zaplecze energetyczne.

DRUGI BRZEG – 28-29 lipca 2012r. Zamek w Janowcu,
koncert zespołu Raz Dwa Trzy

W dniach 28-29 lipca 2012 r. na zamku w Janowcu odbędzie się wydarzenie pn. „Drugi Brzeg”. Organizatorem imprezy jest marka Latające Jarmarki przy współpracy z gminą Janowiec, Muzeum Nadwiślańskim oraz Lubelską Regionalną Organizacją Turystyczną. Do udziału w realizacji projektu zaproszone zostało również Polskie Stowarzyszenie Paralotniowe oraz firma Dwa Żywioły.

Majówka w Lublinie, 4-6 maja 2012r., plac Zamkowy

W dniach 4-6 maja na placu Zamkowym w Lublinie odbył się turniej Otwartej Bałtyckiej Ligi Mistrzów. Fani sportu mogli oglądać zmagania zawodników na wielkiej plaży przygotowanej na placu (700 ton piachu!). Latające Jarmarki również wzięły udział w imprezie.

III Lubelski Kiermasz Turystyczny, 28 – 29 kwietnia 2012r ., plac Zamkowy

lubelska regionalna organizacja turystyczna

W dniach 28-29 kwietnia 2012 r. na placu Zamkowym w Lublinie odbył się III Lubelski Kiermasz Turystyczny. Organizatorem imprezy była Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna. Od trzech lat jest to jedna z największych imprez o charakterze turystycznym i promocyjnym w województwie lubelskim.

Lubelski Kiermasz Wielkanocny, 30 marca -1 kwietnia 2012r., plac Zamkowy

„W marcu jak plakat lubelski kiermasz wielkanocnyw garncu”, „Kwiecień – plecień, bo przeplata, trochę zimy, trochę lata”… No cóż, organizując Kiermasz w plenerze, na styku dwóch tak kapryśnych miesięcy, trzeba liczyć się ze wszystkimi anomaliami pogody. Lubelski Kiermasz Wielkanocny objęty honorowym patronatem Marszałka Województwa Lubelskiego Pana Krzysztofa Hetmana, odbył się w dniach 30 marca – 1 kwietnia br.
na placu Zamkowym w Lublinie.